Thursday, March 11, 2010

Minggu yg penuh dgn debaran.. :-)

2 minggu lepas aku agak busy dgn kerja luar..1st week tu bwk budak2 olahraga pegi tournament kat UPM,ok beb result pun dpt 3 emas.Sagt cemerlang bagi aku compare dgn last year 2 emas je. Cuma minggu ni la aku dpt rest sikit memandangkan takde event ape2 this week cuma event penting dlm hidup aku iaitu pertunangan..Hehe,agak nervous jgk la sikit2 walaupun lambat lagi nak menikah nye..

Parents & makcik2 aku bergerak dari kg hari Sabtu pagi dlm pkl 7am la kot. Maybe smpi pun dlm pkl 1 mcm tu kalau tak byk berhenti la. Aku plan nak tunggu kat Hentian Dengkil pick up dieorang ke Pandamaran. Sebab nak pegi ambik cousin aku kat Cyberjaya belajar kat MMU. Insya Allah segalanya akan berjalan dgn lancar.. Doakan segalanya ok utk aku.. AMIN..

No comments: